Bloggarkiv

mandag 5. juli 2010

Dagen i går!


I går så fant Steinar og jeg ut at vi skulle kjøre opp til Merkedammen for å bade!
Så vi heiv oss inn i bilen og kjørte avgårde.
Turen tok oss 20 min, mens moren til Steinar sa det ville da ca 3 kvarter- 1 time.
Uhm, der bomma hun litt på tia, vi kjører tross alt ikke traktor gjør vi? Joa, Volvo er traktor, men vi kjører ikke max 50? :p
Vannet var herlig, ca 19 grader. Vi svømte helt over til andre sia og tilbake, spreke?

Ellers var det veldig koselig, lå å tørka oss i sola etterpå, avslappende.
Jeg ble kjørt hjem, skiftet og spiste litt, før jeg skulle passe Vilma.

Vi tok en tur ut og Steinar slo følge. Kjøpte is og koste oss ute i hagen, før jeg var så snill å sprute Steinar ned med hageslangen ^^
Etter det dro Steinar og jeg hjem til han for å se på film, vi så number 23 og de utrolige!
Alt i alt var det en veldig koselig dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar